Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Zaventem
prio
Je bent verantwoordelijk voor: - Het inboeken van opdrachten in de planning - Telefonisch beantwoorden van klantvragen - Onthaal van onze klanten - Plannen van een klein team - Afwerken van expertiseverslagen - Offertes maken voor herstelling aan wagens
Ham
Voor een klant in Ham zoeken wij een administratief medewerker. Je staat in voor het inboeken van de factureren Je beheert de post Je beheert verschillende mailboxen
Kortenberg
prio
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de leveringen. Jouw takenpakket zal bestaan uit volgende werkzaamheden: - Vrachtbrieven en -documenten afdrukken - Verzendnota's en vrachtbrieven opstellen - Klassement - Niet uitgevoerde nachtleveringen oplossen - Leeggoed van het dagvervoer opvolgen - Gegevens aanpassen en verwerken
Lier
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant, per telefoon of mail - Je bereidt zelfstandig offertes voor - Na overleg met de dienst verkoop werk je de offertes uit en verstuur je ze - Je volgt de offertes op en plant ze in na goedkeuring door de klant - Inplannen van werven - Je voorziet de juiste documenten voor elke werf - Je rapporteert aan de directie
Alken
Je bent een echte vertrouwenspersoon voor het bedrijf en hebt een uitgebreid takenpakket: - facturatie - RSZ-aangiftes - briefwisseling - verkoopsdossiers opmaken - managementteam ondersteunen
Zaventem
prio
- Je helpt mee met de algemene ondersteuning van de Dienst Orderverwerking - Je staat in voor de administratieve verwerking van de orders in het ERP-systeem - Je staat in voor de opvolging van de orders tot de volledige afhandeling ervan - Je helpt de klanten aan de afhaalbalie en staat hen bij met technisch advies - Je beantwoordt de telefonische oproepen van de klanten - Je staat mee in voor de opvolging van klachten
Hasselt
Bij onze klant bent je verantwoordelijk voor onderstaande taken: - Algemene administratieve taken (briefwisseling, mails, kasbonnen..); - Updaten van personeelsdossiers; - Verlofaanvragen verwerken; - Loonstaten controleren en opvolgen; - Aanspreekpunt voor chauffeurs; - Behandelen van klachten en vragen van klanten; - Afhandelen van orders; - Ondersteuning bij planningen;
Humbeek
prio
Voor een elektrozaak zijn we op zoek naar een Administratief bediende voor de dienst na verkoop keukens met onderstaand takenpakket: - Telefonische en schriftelijke contacten met klanten, winkels en leveranciers onderhouden - Elk dossier met de nodige aandacht behandelen en zorgen dat elke melding op een correcte manier wordt opgelost en/of opgevolgd - Nauw samenwerken met andere diensten binnen het bedrijf of met de serviceafdelingen van de leveranciers
Humbeek
prio
Het grootste deel van je takenpakket zal bestaan uit boekhoudkunde taken: - Aankoopfacturen controleren - Aankoop-, verkoop-, financiële en andere verrichtingen inboeken - Klantenvorderingen opvolgen - Allerhande diverse administratieve zaken vervullen Hiernaast sta je ook in voor de aangifte van schadegevallen en de opvolging van schadedossiers.